Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informacja o wspólnym posiedzeniu stałych Komisji Rady Gminy Skąpe
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-02-13 17:13:59 przez Ireneusz Noji
Akapit nr - brak tytułu
Skąpe, dnia 12 lutego 2018 r.
BRA.0002.2.2018
Proponowany porządek obrad wspólnego posiedzenia stałych Komisji Rady Gminy Skąpe, które odbędą się w dniu 19 lutego 2018 r. o godz. 900 w Sali Sesyjnej Urzędu Gminy Skąpe.
Proponowany porządek obrad:
- Zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie:
- zmiany uchwały w sprawie uchwały budżetowej Gminy Skąpe na 2018 rok,
- o zmianie uchwały w sprawie zarządzenia poboru podatków w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości ich wynagrodzenia,
- o zmianie uchwały w sprawie opłaty miejscowej na terenie Gminy Skąpe,
- o zmianie uchwały w sprawie organizacji wspólnej obsługi jednostek organizacyjnych zaliczonych do sektora finansów publicznych prowadzonym przez Gminę Skąpe,
- przyjęcia do realizacji zadania pn. „Modernizacja drogi powiatowej nr 1223F w miejscowości Ołobok w zakresie wybranych odcinków chodników”,
- wyrażenia zgody na zawarcie umów dzierżaw w trybie bezprzetargowym,
- wyrażenia zgody na nabycie na rzecz Gminy Skąpe nieruchomości oznaczonej geodezyjnie nr 446/10, obręb Skąpe,
- podziału Gminy Skąpe na stałe obwody głosowania, ustalenia ich numerów, granic oraz siedzib obwodowych komisji,
- wyborczych podziału Gminy Skąpe na stałe okręgi wyborcze, oraz ustalenia ich granic, numerów i liczby radnych wybieranych w każdym okręgu.
- Sprawozdanie z działalności GKRPA w Skąpem za 2017 r.
- Sprawozdanie z działalności OPS w Skąpem za 2017 r.
- Sprawy różne.
Przewodnicząca Rady Gminy
/-/ Halina Staszyńska